Participació a la Festa Major del Carmel

Publicat el 8 jul., 2025

La Fundació dona el tret de sortida a la Festa Major del Carmel 2025 amb el pregó i participa a diverses activitats del programa

La Fundació Els Tres Turons ha tingut l’honor de donar el tret de sortida a la Festa Major del Carmel 2025 amb la lectura del pregó, que va tenir lloc divendres 4 de juliol, des de l’escenari de la Rambla del Carmel – Llobregós. L’acte es va celebrar coincidint amb el 40è aniversari de l’entitat, i es va fer sota el lema: “Promoure la salut mental és construir vincles al barri”. El pregó va anar a càrrec de Marta Blanch, membre del Patronat de la Fundació, i Alexandra Lara, treballadora social de l’a Fundació l’entitat des del principi.

Blanch i Lara van posar en valor la feina comunitària i de proximitat que ha desenvolupat l’entitat al territori al llarg de quatre dècades, tot reivindicant la importància de la salut mental comunitària com a part essencial del benestar col·lectiu.

Presència a la Trobada d’Entitats

La participació de la Fundació a la Festa Major no es va acabar amb el pregó. L’endemà, dissabte 5 de juliol, vam formar part de la Novena Trobada d’Entitats i Equipaments del Carmel, celebrada a la plaça de Pastrana.

L’esdeveniment va ser una autèntica festa comunitària amb tallers, activitats infantils, dansa, art, música i l’emissió en directe de Boca Ràdio, on les entitats del barri van mostrar la seva tasca i el seu compromís amb el Carmel.

Des del nostre estand, la Fundació va compartir:

Va ser una jornada per fer xarxa, generar conversa i acostar-nos a veïns, veïnes i entitats amb qui compartim espai i valors.

Artesania i barri al Mercadet de la Palmera

El diumenge 6 de juliol, vam participar també al Mercadet de la Palmera 2025, organitzat per Carmel a la Vista dins la Festa Major. Celebrat als Jardins Juan Ponce (Parc de la Palmera), va ser un espai per mostrar i vendre artesania local feta al barri del Carmel.

Des del Servei de Rehabilitació Comunitària d’Adults, vam portar una parada amb creacions artesanes elaborades als tallers de l’entitat, compartint espai amb propostes de ceràmica, joieria, il·lustració, roba i altres disciplines.

Una gran oportunitat per posar en valor la creativitat com a eina de rehabilitació i inclusió, i per continuar teixint vincles des del fer col·lectiu.

Generic selectors
Només coincidències exactes
Cerca al títol
Cerqueu contingut
Post Type Selectors
Cerca a les publicacions