A falta de quatre mesos per la Festa Major del Carmel, comencen les celebracions! La Comissió que l’organitza ha rebut la Medalla d’Honor de Barcelona que atorga l’Ajuntament atorga anualment a persones, físiques o jurídiques, nacionals o estrangeres, amb trajectòria destacada en la defensa de la ciutat i els virtuts i valors cívics. El guradó vol subratllar el seu rol com a representants d’una ciutadania compromesa amb la solidaritat, la convivència, el desenvolupament sostenible, el diàleg i la cultura de la pau. La Comissió de la Festa Major està formada per veïnes i veïns, per tècnics d’equipaments per entitats que despleguen la seva activitat al barri, entre les quals s’hi compta la Fundació Els Tres Turons que participa en diversos espais de la Festa.





