1a jornada “Parlem obertament sobre salut mental a Horta i Guinardó”

Publicat el 28 abr., 2025

L’edició comptarà amb la participació de la Fundació i estarà dedicada al paper transformador de l’art

Dimarts 6 de maig, la Plaça Eivissa es convertirà en un espai de trobada i reflexió amb motiu de la primera edició de la jornada “Parlem obertament sobre salut mental a Horta i Guinardó: teixint salut mental a través de l’art”. Aquesta iniciativa, impulsada per l’associació Cuida la Vida i diverses entitats del districte, vol fer valdre la importància de la salut mental comunitària i el paper transformador de l’art en els processos de recuperació.

La Fundació Els Tres Turons hi participarà activament amb la intervenció de Marisa Rosa, presidenta de la Fundació, i Andrea Acosta, tallerista del laboratori de creació i membre de la companyia Teatro de Pacotilla. Ambdues formaran part de la sessió “Art, creativitat i processos de recuperació en salut mental: l’experiència en processos de creació escènica col·lectiva”, on compartiran les experiències artístiques impulsades des del Club Social Pol Positiu, com la companyia Teatro de Pacotilla, que promou la inclusió i la participació social a través del teatre.

El programa de la jornada inclou diverses activitats i espais per a la reflexió i la connexió comunitària, com la creació artística col·lectiva, xerrades sobre salut i benestar al barri d’Horta, i altres activitats centrades en l’art com a procés de recuperació.

Aquesta cita vol ser un punt de trobada per a conèixer els projectes i serveis que treballen per la salut mental al barri i per a reflexionar sobre la necessitat de teixir vincles interpersonals i comunitaris a través de l’art. La Fundació Els Tres Turons hi serà com a entitat que treballa per a la promoció de la salut mental comunitària, la inclusió i la transformació social des de la participació i el treball en xarxa.

Generic selectors
Només coincidències exactes
Cerca al títol
Cerqueu contingut
Post Type Selectors
Cerca a les publicacions