Sortida del programa Ventila’t a Sant Martí de Tous

Publicat el 23 set., 2025

Els i les joves del SRCJ gaudeixen d’uns dies a la natura

El 5 d’agost passat, un grup de 10 joves del Servei de Rehabilitació Comunitària de Joves (SRCJ), acompanyats per dos professionals, van participar en una nova sortida del programa Ventila’t, impulsat per la Diputació de Barcelona i dut a terme pel Servei de Joves de la Fundació Els Tres Turons.

La proposta, que ofereix la possibilitat de passar uns dies fora de l’entorn urbà, es va desenvolupar en una masia situada a Sant Martí de Tous (Anoia). L’objectiu era afavorir la desconnexió de la ciutat, gaudir d’un entorn tranquil i natural, i compartir experiències de convivència i lleure en grup.

Durant l’estada, els i les joves van poder refrescar-se a la piscina i participar en diferents activitats d’oci, com jocs de taula i jocs comunitaris (ping-pong, billar i futbolí). Aquestes dinàmiques no només van servir per passar-ho bé, sinó també per enfortir vincles, potenciar la convivència i fomentar la socialització en un ambient distès i inclusiu.

El programa Ventila’t continua així consolidant-se com un espai clau per al benestar i l’autonomia dels i les joves, alhora que contribueix a donar un temps de respir a les seves famílies i persones cuidadores.

Generic selectors
Només coincidències exactes
Cerca al títol
Cerqueu contingut
Post Type Selectors
Cerca a les publicacions