Els dies 10 i 11 de desembre de 2025, el Servei de Rehabilitació Comunitària de Joves (SRCJ) va dur a terme una nova sortida del projecte Ventila’t -projecte finançat per la Diputació de Barcelona– amb una estada de dos dies a la Masia de Cal Mestre, situada a Sant Martí de Tous, en un entorn privilegiat a prop d’Igualada i amb vistes a Montserrat.
La sortida va comptar amb la participació d’un grup de joves del SRCJ, acompanyats per 2 professionals, i va ser una oportunitat per gaudir d’un espai tranquil, en contacte amb la natura, i per a fomentar la convivència i la socialització fora de l’entorn habitual.
Durant aquests dos dies, els i les joves van gaudir tant de l’entorn natural com de la casa, duent a terme diverses activitats de lleure, moments de convivència compartida i una visita al poble de Sant Martí de Tous. A més, van participar activament en les tasques de preparació de la sortida, així com en l’elaboració dels àpats i en les tasques de neteja, promovent així l’autonomia i la corresponsabilitat.
Aquesta experiència s’emmarca dins del projecte Ventila’t, impulsat per la Diputació de Barcelona, que té com a objectiu afavorir la desconnexió de l’entorn urbà, potenciar les relacions socials i promoure experiències de convivència autònoma per a les persones joves.














