Dijous 26 i divendres 27 de març tenen lloc a Bilbao les XIV Jornadas Técnicas de Red ISEM una xarxa estatal que fomenta la inclusió i la millora de la qualitat de vida en salut mental de la què la Fundació n’és part. El centre d’atenció d’aquestes jornades és com avançar cap a un model de cures i de suport basat en un entorn comunitari que és dinàmic i que, per tant, viu transformacions constants.
L’objectiu de la trobada organitzada per l’entitat d’ISEM Argia Fundazioa, és doble. D’una banda, visibilitzar iniciatives innovadores en fomentar suports comunitaris i drets i, de l’altra, promoure la col·laboració entre professionals, institucions i teixit social així compromoure la refexió sobre models centrats en la persona i la inclusió activa. Podeu consultar el programa íntegre al següent enllaç.
Una vegada més les jornades d’ISEM reuneixen professionals, entitats i persones involucrades en la inclusió de persones amb reptes de salut mental i la Fundació hi participa per seguir compartint pràctiques valuoses i teixir xarxes i aliances on socialitzar el coneixement.
Per a més informació de totes les iniciatives, activitats i esdeveniments de Red ISEM podeu consultar la seva pàgina web.





