Ocell de Foc es presenta a la Taula de Salut Mental de Sarrià-Sant Gervasi

Publicat el 26 març, 2026

El nucli Ocell de Foc Barcelona Nord va participar el 20 de març en una trobada de la Taula de Salut Mental de Sarrià-Sant Gervasi, celebrada al Centre Cívic Pere Pruna, on es va dur a terme la presentació del projecte davant de professionals i iniciatives del territori.

La sessió va ser un espai de trobada i intercanvi enriquidor, que va permetre donar a conèixer els objectius i les línies d’actuació d’Ocell de Foc, així com reforçar el treball en xarxa amb altres agents vinculats a l’àmbit de la salut mental.

Durant la jornada, també es van compartir experiències amb altres projectes i serveis del territori, com Orgull BoigEstar B i el CAS Sarrià, generant un espai de diàleg i coneixement mutu molt valuós.

La trobada va finalitzar amb una visita al Jardí Fènix, una experiència que va aportar una mirada inspiradora i comunitària per tancar la jornada.

Des d’Ocell de Foc Barcelona Nord volem agrair l’oportunitat de participar en aquest espai i la tasca de totes les persones i iniciatives implicades.

Continuem treballant per enfortir la xarxa comunitària i promoure la salut mental al territori.

Generic selectors
Només coincidències exactes
Cerca al títol
Cerqueu contingut
Post Type Selectors
Cerca a les publicacions