La comparsa «Els Arlequins» vibra amb el carnestoltes a la rua del Carmel
Dissabte 14 «Els Arlequins», una comparsa oberta a tothom, van desfilar a la Rua del Carnestoltes del Carmel que va omplir el barri una vegada més de música, de colors i d’imaginació. Per fi es van veure en moviment les disfresses preparades setmana rera setmana per integrants del Club Social Pol Positiu i el Servei de Rehabilitació...





