Presentació de l’oli de Can Soler al Centre Cívic Casa Groga

Publicat el 29 abr., 2025

El pròxim dijous 15 de maig a les 17.30 h, la Fundació Els Tres Turons presentarà públicament la segona anyada de l’oli d’oliva verge extra de Can Soler en un acte al Centre Cívic Casa Groga, coincidint amb l’exposició que acull el mateix equipament sobre aquest projecte social i comunitari. Aquest acte donarà el tret de sortida a la campanya de celebració del 40è aniversari de l’entitat, que celebrarà l’efemèride amb un seguit d’esdeveniments que s’allargaran durant tot l’any.

Durant l’acte es donaran a conèixer les llaunes de la nova producció -que ja es van poder veure a la parada de Sant Jordi-, elaborades amb les olives collides a la Masia de Can Soler l’octubre passat, i es presentaran els detalls d’un projecte que ha fet possible la recuperació de la varietat d’olivera becaruda i la dinamització d’un entorn natural a partir del treball comunitari i la inclusió social. L’acte comptarà amb la presència d’autoritats i dels responsables de la Fundació.

T’hi esperem! I si encara no ho has fet, aprofita l’ocasió per visitar l’exposició “El primer oli d’oliva verge extra fet a Barcelona, oberta fins al 16 de maig al mateix espai. Una mostra que explica el projecte en profunditat i posa en relleu l’impacte ambiental, social i comunitari de Can Soler.

Seguiu l’acte en directe

L’acte de dijous 15 de maig serà retransmès en directe per YouTube i Instagram. No us ho perdeu!

Generic selectors
Només coincidències exactes
Cerca al títol
Cerqueu contingut
Post Type Selectors
Cerca a les publicacions