Doble acte per celebrar el Dia Mundial a la Fundació
Els propers 21 i 22 d’octubre celebrem el Dia Mundial de la Salut Mental a la Fundació amb dos actes oberts a la comunitat: un espai de trobada i debat sota el títol «Viure la tecnologia sense perdre el vincle» i una nova representeció de l’obra de teatre «El viatge» de Cia. Teatro de Pacotilla nascuda al Club Social Pol Positiu....





